COVID tájékoztató

A járványügyi veszélyhelyzet miatt a nőgyógyászati vizitek során kérjük tisztelt pácienseinket az alábbiak betartására.

• Kérjük időpontjára pontosan (az adatfelvétel, illetve frissítés céljából esetleg 3-5 perccel korábban) érkezzen, hogy a vizsgálatok, illetve a betegségek, és panaszok eltérő jellegéből adódóan néha elkerülhetetlenül előforduló „csúszáson” kívül egyéb okból a váróban ne tartózkodjon több személy a szükségesnél. A váró mérete miatt lehetőség van a várakozóknak egymástól, és az asszisztenciától is a rendeletben előírt megfelelő távolságot tartani. A pontos érkezéshez kérjük vegye figyelembe a budapesti parkolási nehézségeket, alternatív parkolási lehetőségként esetleg a WestEnd bevásárlóközpont parkolója merül fel. A metro használata kapcsán tájékoztatjuk, hogy a Lehel tér és Nagyvárad tér között metropótló buszok közlekednek.
  • Amennyiben a médiából már jól ismert tüneteket észleli, azaz bármely felső légúti panasza („nátha”, köhögés, torokfájdalom, stb.), illetve hőemelkedése vanszaglás, vagy ízérzékelés vesztést észlel, esetleg ilyen tüneteket mutató személlyel került közvetlen kontaktusba (pl. családtag), kérjük a teljes gyógyulásig halassza el a vizitet.
  • A járványügyi rendelkezések szerint a rendelőbe érkezéskor kötelező a virucid (vírusölő) hatású kézfertőtlenítés. Erre a célra a bejáratnál érintésmentes (szenzoros) fertőtlenítőszer adagoló lett kihelyezve. Mosdó használata esetén kérjük a szintén kézfertőtlenítő hatású folyékony szappannal történő legalább 30 mp-es kézmosást.
  • Az érkezést követően testhőmérséklet ellenőrzés történik.
  • Egészségügyi intézményben (így rendelőnkben is) továbbra is kötelező az orrot és szájat takaró maszk viselése. Ezen túlmenően rendelőnkben műtői szintű levegőt biztosító (bioszűrős és UV-C fényt kibocsájtó germicid lámpát is használó) levegőfertőtlenítő került felszerelésre.